fredag 27 maj 2011

Då är jobb fixat


Fint på min bänk i köket. Kakfat kommer från UNIK. Både muffins formarna och fatet kommer från Stationshuset i Bor.


Hej Hej.
Nu är det nytt jobb på gång, Det ska bli spännande och jag ser i fram emot det.
Nu ska jag snart in till stan och lämna barnen till mamma. Tänka sig att man ska få vara hemma själv en kväll. I morgon så börjar vi Morsdags firandet med grilling. Ska börja att förbereda det funderar på att baka några goda bullar att ha med mej och potatissallad.
Så det är bara att skriva en inköpslista.

4 kommentarer:

Marits vita skrin sa...

Hej Linda. Stolarna till barnen köpte jag på kula förra året. Man fick montera ihop och måla dom själv. Jag har tyvärr inte sett några små varianter av stolarna i år. Dom stora är dock på rea nu. Mvh Marit

by Caloweena sa...

Hej Linda! Såg ditt inlägg på min blogg om bootsen jag stickat. Självklart hjälper jag till om jag kan! Mejla mig på bycaloweena@gmail.com så ska vi se om jag kan förklara! :) /Carolina

Therese sa...

hej

har försökt maila mönstret på ananassjalen till dig men mailet går inte fram. det finns att ladda ner på min facebooksida http://www.facebook.com/pages/tks-design/122754357808360 annars maila mig så gör jag ett nytt försök

hälsningar therese

Martina Andersson sa...

Hej Kikar in på din blogg och njuter av alla fina inlägg du skrivit =) Hoppas ju självklart att allt är bra med dig ?
Hit kommer jag absolut att komma igen =) Du har nu en helt ny följare =)
Kram Tina