fredag 11 maj 2012

Provsmaka

Hej

Vilket tråkigt väder det har blivit. Man blir snabbt bortskämd när det är fint väder.
Idag så har man fått springa mellan regnskurarna.



Jag fick äran att provsmaka Soygurt genom Smartson. Så
det var bara att åka till affären och "handla".
Vilken smak upplevelse.
Det smälte i munen och ens habegär var i sin topp.
Det som är lite synd är att det innerhåller lite mycket socker. Men gott var det.




Blåbär Soygurt var med god men den kunde inte slå tropisksa frukter.
När man hällde upp den i sin tallrik så var det en härlig mörk blåbärs färg som mötte tallriken.
Det var gott att det var bålbärs bitar i så den inte var helt slät.



Barnen gillade också det. 
Men nu så ska jag återgå till matlagning. 



2 kommentarer:

i min lilla lilla värld sa...

Åh, jag älskar soygurt, men tyvärr "får" jag inte äta det =(

Det vita dårhuset sa...

Allt gott är onyttigt ;) *hurmf*

Trevlig kväll och tusen tack för kommentaren :))!

Kram Erika